Advertisment

mózg

Jak wiecie, nie pisze się o produkcie Nerwobon. I to nie musi dziwić, bo bywają łatwiejsze tematy. Jednakże w tym miejscu uczynimy wyjątek od tej złotej zasady i opiszemy ten produkt.
Rozpocznijmy artykuł od tego, że układ nerwowy u ludzi to inaczej układ zbudowany z tzw. tkanki nerwowej a także tzw. tkanki glejowej, łączący działanie organizmu, rejestrujący bodźce, procesujący zamieszczoną w nich daną oraz sterujący czynnościami ustroju: czynnościami mięśni oraz wydzielaniem hormonów. Winszuję każdemu śpiesznego uzdrowienia ich układu nerwowego.
Ale po kolei opiszmy nerwobon.

  Skład Sklad 1 kapsułka:Ekstrakt z korzenia kozłka 175 mgEkstrakt z ziela męczennicy 35 mgSproszkowane szyszki chmielu 140 mg   Dawkowanie Spożywać 2 x dziennie po 1 kapsułce. Produkt nie może być też stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.   Ostrzeżenia Stosowanie preparatu w okresie ciaży oraz laktacji należy skonsultować z lekarzem. Nie stosować w przypadku uczulenia na składniki preparatu. Preparat może wywierać wpływ na zdolność prowadzenia pojazdów oraz obsługe urządzeń mechanicznych w ruchu; może spowolnić szybkość reakcji, i dlatego zaleca się zachowanie szczególnej uwagi oraz nie prowadzić pojazdów mechanicznych poprzez przynajmniej 2 godziny po zastosowaniu preparatu.   Opis NERWOBON preparat ziołowy, polecany jako uzupełnienie codziennej diety w skladniki wspomagające utrzymanie prawidłowego stanu emocjonalnego osobom narażonym na stres oraz mającym problemy z zasypianiem.

Sen posiada kluczowe znaczenie dla samopoczucia. Sen posiada ogromne znaczenie dla naszego zdrowia oraz urody. Sen sprzyja regeneracji całego organizmu. Zdrowy sen wyjątkowo korzystnie wpływa na pracę ukladu nerwowego. Niezbędna ilość snu może być indywidualna dla każdego człowieka. Zazwyczaj osoby dorosłe potrzebują 7-8 godzin snu by nabrać energii oraz czuć się wypoczetym. Osoby starsze zazwyczaj śpia mniej. Nie aż tyle ważna może być długość snu, co jego jakość i regularność. Najzdrowsza pozycją w czasie snu może być pozycja płaska, z dość nisko ułożona głową. Taka pozycja znacznie ułatwia krążenie krwi, a niskie ułożenie głowy zapobiega tworzeniu się podbródka i zmarszczek na szyi.
Z właściwym funkcjonowaniem naszego układu nerwowego łączy się pamieć oraz koncentacja i zdolność logicznego myślenia.Użyć swojej woli by skierować świadomość na określoną czynność. Skoro masz np. za 2 godziny wyjść na autobus – ustaw sobie budzik na określoną godzinę, abyś zdażył wyjść, oraz zapomnij o tym, że masz gdzieś wyjść, skup sie na swoich zajęciach. Inaczej będzie Cię caly czas w głebi coś tam męczyć oraz bedziesz co trochę spoglądać na zegarek, co skutecznie zmniejszy Twoje skupienie. Planuj regularne przerwy. Wesprzyj się małą dawką kofeiny (mocna herbata, słaba kawa) rozłożoną w czasie, tzn. zamiast wypić całą filiżankę kawy rano lepiej pić po 1/4 filiżanki cztery razy w ciągu dnia.
Z właściwym funkcjonowaniem naszego ukladu nerwowego łączy sie pamięć oraz koncentacja i zdolność logicznego myślenia.Użyć swojej woli by skierować świadomość na określoną czynność. Skoro masz np. za 2 godziny wyjść na autobus – ustaw sobie budzik na określoną godzinę, abyś zdążył wyjść, oraz zapomnij o tym, że masz gdzieś wyjść, skup się na swoich zajęciach. Inaczej będzie Cię cały czas w głębi coś tam męczyć oraz bedziesz co troche spoglądać na zegarek, co skutecznie zmniejszy Twoje skupienie. Planuj regularne przerwy. Wesprzyj się małą dawką kofeiny (mocna herbata, slaba kawa) rozłożoną w czasie, tzn. zamiast wypić całą filiżanke kawy rano lepiej pić po 1/4 filiżanki cztery razy w ciągu dnia.

Advertisment